søndag 5. april 2009

What happened to a little bit of niceness?

Dette har vært en lang dag.
Stod opp klokken 8. Begynte på jobb kl 10.
Det var kjekt på jobb, selv om det ikke var så mye å gjøre. Mange hyggelige kunder, men det var en kunde som kom innom som oppførte seg som en drittsekk. Misliker sånne folk sterkt. Han kom inn med en bil som ikke virket, og vi har en policy som går ut på at på NIKKO biler så må vi faxe inn skjema til dem med feil og sånn FØR kunden kan få ny bil. Men denne kjære drittsekken ble forbanna, og nektet å høre på hva jeg prøvde å si. Det ble til at han fikk en ny bil med en gang. Fy faen, er helt umulig å snakke med sånne folk! Og det er jo IKKE gøy å stå i butikken og krangle med kunder! Nei, da måtte det heller bli sånn. DOBBEL-ARGH!

Men jaja. 2 Dolly-pizzastykkker pluss en 0,4 pepsi til 50 kr gjorde susen, og det gjorde meg i litt bedre humør. Akkurat nå stabler jeg elefanter i hodet (tror dere må jobbe i lekebutikken for å forstå dere på sånt)... Hmmm, jeg jobber i en butikk på over 1000 kvm, og jeg kan nesten alle prisene utenatt. DET er sykt det.



Hadde egentlig tenkt meg ut i dag, men det ble en stille og rolig kveld. Først spilte jeg Trivial Pursuit med Siril og Isabelle. Koselig spill ^^ Anbefales! Etter det stakk Isabelle til byn, og Siril og jeg så på "Ringeren i Notre Dame". ELSKER DEN FILMEN! Disneyfilmer er koooos. :)

OG DEN JÆVLA KATTEN GJØR MEG GAAAAL!
Er det mulig å være så innmari HYPER?!!!!
Den bråker natt og dag....
Og den må være full av hjerneskader så mye som den styrter i veggene!

Nå er det lalletid.
Sweet dreams!

1 kommentar:

  1. Heisann og hoppsann og trallalalala...

    Helt enig med deg... drittkunder. De burde hatt seg noen dager og jobbet i butikk alle sammen så hadde de kanskje sett hvor jævlig idiotisk de oppfører seg..

    Er også enig med deg at det snart er lalletid.. klokken nærmer seg halv 2 og greier.

    Vi snakkes :)

    SvarSlett