onsdag 29. april 2009

Makka Pakka Hinkel Pinkel!


Da har jeg skrevet under på husleiekontrakten og fått meg nøkler til den nye leiligheten, så nå skal jeg begynne å flytte snart! Jeg er ganske sikker på at jeg har den fineste utsikten på hele Laksevåg :D

Jeg har ikke snakket så mye om klær og sko i det siste, men det er rett og slett fordi jeg ikke har shoppet så mye. WOW SANT?! Men fikk en pakke i posten da. Fra H&M. For det meste basisklær, så gidder ikke snakke mer om det. Men kan si at pakken kostet 1200!

Og igår brukte jeg 2 timer på å lese et blad (WOMAN). Skjønner ikke hvordan jeg klarer det. Og jeg gidder ikke lese alt engang.

Nå spiser jeg JAPP! Har fått dilla på det. Må ha det hveeer dag! Hehe!

(og bildet har forresten ingenting med noe å gjøre!)

3 kommentarer:

  1. åååååååååååh, drømmehagen! fantorangen! :D

    Når ska du flytte? Hvis det er neste uke så kan jeg sikkert hjelpe deg, kommer hjem på tirsdagskvelden :).

    SvarSlett
  2. Flytter neste helg :) Så hadde blitt overlykkelig om du hjalp til! Hihi. =)

    SvarSlett
  3. Det kan jeg helt sikkert, vi får snakkes nærmere neste uke :).

    SvarSlett