søndag 26. april 2009

Staring at the RUSS

Skal si det er slitsomt å være russ, og nå har jeg bare vært det i to døgn. Før det første er det alle blikkene folk sender deg. Eldre folk ser stygt på deg, litt yngre folk ser oppgitt på deg og ungene ser på deg som en matbit.
Det hadde jeg en fin vond erfaring med; vi stod på ene siden av Torgallmenningen. Et par unger kom bort og spurte om å få russekort. Jeg ga det til dem. Så ser jeg at foran meg kommer det en haug med skrikende unger RETT MOT OSS! (og jeg var den eneste med russekort der, ÆÆ) Jeg ble rett og slett skremt!
Ungene sirklet rundt meg og spurte
"Får jeg russekort?"
"Kan jeg få russekort?"
"Plis plis plis?"

Mens en liten slem drittunge sa "FÅ RUSSEKORT!" Jeg ba han spørre pent. Da sa han: "Jeg SKAL ha russekort! Hvis jeg ikke får så stjeler jeg!" Jeg så stygt på han, og sa pent ifra at "med den oppførselen får du ingenting" Da slo han til meg i armen! MAKAN TIL FREKKHET!!!

En annen ting som er slitsomt med å være russ er knutene. Ikke alle, men noen er rett og slett VONDE! Som den knuten med at du skal stappe en hel pose med KNOTT i kjeften. Det var forferdelig vondt, og jeg følte jeg blødde fra hvert lille hjørne eller grop i munnen. Men jeg klarte knuten da. Wiii.
En annen knute jeg har tatt er å spise 6 bamsemums på 60 sekunder. Det klarte jeg PÅ SEKUNDET. Vanskelig!

Den tredje tingen som er slitsomt med å være russ er RUSSEBUKSEN! Enten er den for trang, eller så henger ned nedpå knærne.
Jaja, til tross for klagene, så ELSKER JEG Å VÆRE RUSS! :D

Fredag var jeg på Innvielsen '09. Ankom travparken rundt 23, og stod i kø i langt over en time før vi kom oss inn. Men når vi først kom oss inn så var det gøy! Masse musikk, masse folk, masse gøy og masse drikke (selv om vi ikke drakk så sykt mye da). Var en koselig, men litt kort kveld. Fin start på russetiden! :)

Akkurat nå ser jeg på Frustrerte Fruer, og kjeder meg litt egentlig. Legger ut en bilde som kan illustrere akkurat denne kjedsomheten (selv om jeg ikke kjedet meg da bildet ble tatt, haha)

Jeg venter på at Sindre skal komme til meg. Han er nemlig i Klokkarvik nå, på fest. Uten meg. DEN SNIKEN!

Jeg så forresten Ken Duken igår:

Ihvertfall en politibetjent som lignet fælt. Hehehehe.

God natt, småtroll! ^^

5 kommentarer:

  1. bør kansje ikke legge ut det bilde? din venstre synes litt :O

    SvarSlett
  2. øhm....tror du ser syner jeg :)

    SvarSlett
  3. Det kan stemme. Syns jeg ser noe rødt aktig der men ok. Fint uansett.

    SvarSlett
  4. Hvem er du egentlig, anonym? :P

    SvarSlett
  5. jeg er en som liker chubby girls

    SvarSlett