tirsdag 21. april 2009

Hello there, Death...

Nå stresser jeg, og jeg stresser sjelden. Dette er straffen jeg får for å slutte på skolen. Holder på å ordne med søknaden til Danielsen Intensivgymnas, og det er faen ikke lett. Jeg skal ha så mange fag, på så lite tid! Det er fag jeg ikke får tatt i år pga plassmangel på timeplanen, hvilket vil si at timeplanen min er STAPPFULL! Jeg må faktisk gå på skole noen dager til klokken 19 om kvelden. Tror du jeg gleder meg eller? Faen, så dum jeg har vært. Jeg skulle aldri sluttet, men det er ikke noe å gjøre med nå. Akkurat nå aner jeg ikke hvilke fag jeg skal satse på heller. De har ikke så mye å velge mellom liksom, og for det meste er det realfag.
Men foreløpig så har jeg valgt disse fagene:

Fag som går over hele året:
Norsk
Historie

Fag som går over et halvt år, høsten 2009:
Sosiologi
Matte R1

Fag som går over et halvt år, våren 2009:
Religion

Det er så langt jeg har kommet...
Skal jo ha engelsk og, men det krasjer med norsken. Argh, for noe drit!
Det betyr.... at jeg må gå enda et år på skole..... eller ta fag som privatist (noe jeg nekter). Så, jippi! Jeg er så frustreeert! :(

Dette kommende året kommer til å bli det verste jeg noen gang har hatt, believe me.

2 kommentarer:

  1. Bare tenk at du jobber deg mot en utdanning, og i tillegg får du bedre tid til å finne ut hva du virkelig vil satse på! ^^
    er jo ikke bare negativt, selv om det blir tungt... må rette blikket mot framtidens spennende yrker, som du kan velge å vrake i hvis du bare gjør ditt beste ! :D

    SvarSlett