onsdag 22. april 2009

Nett-shopping! (igjen)

Nå er jeg i litt bedre humør, prøver å ikke tenke for mye på skole og utdanning akkurat nå. Får ta det som det kommer. Men tror mitt kommende yrke blir sykepleier. Jah, sikkert. Kommer sikkert til å ombestemme meg 100 ganger først.
En ting er ihvertfall sikkert: neste år blir STRESS!
Men nok om det.

I dag har jeg faktisk vært på shopping på nettet. Har kjøpt to fine bikinier og en bobleveske!



(Alt fra Asos.com)
Hva syns du?

Jeg gleder meg veldig til Bulgaria nå, tenker på det nesten hele tiden, og planlegger og kjøper bikinier og solbriller og solhatter og sommerklær! :D Og så gleder jeg meg kjempemasse til jeg skal til Gøteborg (U2 konsert og Liseberg) med Mona, Siril og Yngvild! Samme firkløveren som dro til London oktober 2008! Blir nok kjekt :)

Jeg trenger penger, jeg trenger en til jobb. En nattjobb? Ja, kanskje det...

2 kommentarer:

  1. Skal du til Bulgaria? :O

    Jeg vil og til Gøteborg :(

    Mathea

    SvarSlett
  2. Jaaa, jeg skal til Burgaria ^^ Hihi!
    Hvis du vil til Gøteborg så bestille billetter ^^ :D

    SvarSlett