torsdag 30. april 2009

Serious business...

I dag har jeg masse å gjøre. Først må jeg vel egentlig spise frokost, for har ikke spist en dritt siden jeg stod opp. Så må jeg bort på helsestasjonen og få tak i ny resept (klarer ALLTID å rote den vekk!!!). Så skal jeg ta bussen til Laksevåg med Sindrebollen sånn at han får sett min nye fine leilighet. Kanskje jeg tar noen bilder av utsikten og viser til dere i kveld! Så kan dere misunne meg. Hahaha! :D Etter det må jeg prøve å rekke Posten sånn at jeg får hentet min nye mobil (som jeg ikke kan bruke før 14.mai siden den er knyttet til NetCom og det nye sim-kortet funker ikke før da). Etter det må jeg hjem å rydde litt. Blir nemlig vors her i kveld. Russegjengen pluss litt andre folk. SÅ SKAL VI UT! Lurer på hvordan vi skal komme oss hjem igjen da for det går NEPPE NATTBUSS! Aghaa... Innimellom alt dette så må jeg skvise av litt tid til å kjøpe flyttekasser, for jeg skal begynne å pakke i morgen! :D

Så, over til et litt mer alvorlig tema; Barne-tv.
Jeg skjønner meg virkelig ikke på barne-tv nå til dags. Da jeg var liten så gikk det program der du faktisk kunne lære noe. Hva lærer du av noen små bamseting som går rundt og ikke kan snakke og som ikke vil legge seg om kvelden? Ja, jeg snakker om DRØMMEHAGEN. Makka Pakka, Hinkel Pinkel og andre teite figurer er med. Er det ikke meningen at små barn skal lære noe av se på barne-tv? Sånn som jeg forstår det, så er Drømmehagen noe tull, som sikkert er funnet opp av idioter som ikke forstår at barnetv-figurer er figurer som barn ser opp til og liker veldig godt, og figurene fra Drømmehagen er NEPPE bra rollefigurer! Allikevel er foreldrene med barna sine på lekebutikken og kjøper Drømmehagen-effekter til dem. Jeg blir dårlig. Stakkars ungene som vokser opp nå til dags. Mine unger skal ikke få se på sånt skvip, men dette er jo min mening da. Kom gjerne med innspill om du vil. =)
Jeg er litt rik i dag, så lurer på om jeg skal bort på senteret og se meg litt om! Hehe.

4 kommentarer:

  1. Jeg kommer til å stikke av med VHS-spilleren vår og gamle VHS-opptak av Kalle Klovn og den gjengen hvis jeg får unger. ;D

    SvarSlett
  2. Haha, tror nok drømmehagen er mest for veldig småe unger. Nevøen min ble iallfall lei det når han rundet 2 år, hehe.

    Du må få lastet opp noen bilder, har lyst å se leiligheten din :).

    SvarSlett
  3. Enig med deg, Marie! :D
    OG jada, Drømmehagen er for de aller minste, men uansett... det er et idioti-show! :P

    SvarSlett
  4. Jeg er så enig! Drømmehagen er ikke gøy! Det er rett og slett skummelt! Det skumleste er at etter en eneste episode husker jeg ALLE navnene! DE HAR HJERNEVASKET MEG! :O

    SvarSlett