mandag 13. april 2009

A little talk about a nice movie and what to become in the future!



Idag tenkte jeg at jeg skulle blogge litt om den fine filmen jeg så på kino igår med Alexandra og Haakon, nemlig "Marley and Me"!
Filmen handler om et par, der kvinnen i forholdet vil ha barn, men ikke mannen. Derfor kjøper de en hund istedet! Noe som ikke blir helt som de hadde tenkt... Men de klarer det relativt greit, og begynner å tenke på unger... Og ungene plopper ut en etter en... ;)
"Marley and Me" er en morsom, søt, trist og tankevekkende film.
Den viser de negative sidene med å få seg en hund og ved å få barn, men også alt det fantastiske som kommer med det :)
Anbefales!

Ellers har jeg kanskje funnet ut hva jeg skal bli; flygeleder! Det er en 2,5 års utdannelse i Malmö i Sverige (nei, det er ikke så langt vekke som det høres ut til, hihi)! Minstelønnen er på 560 000, mens topplønnen er på over 900 000! Noe du og burde tenke på? Hehe.
Opptakskravene er ikke så verst heller. 4,0 i snitt, og godt syn og hørsel osv.
Les mer HER, om vil.

Nå er påskeferien over, og i morgen er det jobb!
Jeg gleder meg litt faktisk.
Back to the dukkevogns!

1 kommentar:

  1. Lønnen er nå så - hadde vært kos å tjene så mye - men så spørs det om det er noe du er villig til å jobbe med i 40 år. :P

    SvarSlett