fredag 10. april 2009

An update on Ms Sandvik's life!

Hmmm, jeg har ikke blogget på en stund, og det merkes! Av meg da. Sikkert ikke av så mange andre, ettersom jeg ikke har så mange følgere! Men altså, jeg blir litt rar når jeg ikke blogger på noen dager. Noen som føler det på samme måte?

Vel, vel. I dag har jeg vært på tivoli (wiiho), og det var artig. AliBaba-tingen er skummel! Det kiler noe grusomt i magen. Hehehehe.
Hadde fest i går, og folk var veldig flinke til å ikke grise så mye. ER STOLT AV DERE! Nå flytter jeg i begynnelsen av neste måned, til Laksevåg, inn i en superfin leilighet med nydelig utsikt! Sentralt og egentlig helt perfekt for meg. Noen som hjelper med å flytte? Hold av helgen 8.-10.mai! Jeg blir forresten russ nå, har laget meg russekort og alt, og håper jeg får alle tingene før 24.april!

Nå ligger psycko-katten i sofaen i den merkeligste stillingen jeg har sett han i noengang. Hvordan kan det være behagelig? Skulle gjerne tatt et bilde, men gidder ikke lete etter mobilen. Den dumme katten rotet forresten til hele gangen i går. Skivete sopper lå overalt!!! Jeg som hadde tenkt å lage god middag :(

Tenkte jeg skulle skrive noe smart i dag. Eller, u-smart, spørs hvordan du ser på det.
Visste du at en geit og en vær IKKE er det samme???
(ikke spør meg mer om akkurat dette)

Ikke se "Next" mer enn 1 gang. Jeg syns den var bra på kino, men nå så jeg den om igjen hjemme, og den var drittdårlig. Seriøst. Anbefales IKKE!

Jeg føler det er lalletid nå. JØRGEN, (OG ALLE DERE ANDRE SOM LESER) JEG FORVENTER KOMMENTARER SÅNN AT JEG VET AT DERE LESER. Hahaha.
Jørgen, hva skal jeg skrive om neste gang? Føler det må være noe politisk smart. Gi meg tips!

Jeg skal forresten i dusjen før jeg stikker til sengs. Så skal jeg prøve den nye selvbruneren min. Clinique sin. Jeg håper den er bra. Gir en oppdatering til dere angående det neste gang vi prekast ;)
Spiser en kiwi til jeg, FØR jeg går i dusjen.

Nattiii ^^

Har dere forresten hatt en fin påske? :D

1 kommentar: