torsdag 2. april 2009

Tanker og litt...

Jeg gikk forbi pinsemenighetens hus i dag, og der satt det mange gamle mennesker. Jeg fikk frysninger. De så ensomme ut, men samtidig så kunne jeg se at de var glade og lykkelige. Lurer på hvordan det blir når jeg blir gammel og skrukkete. Har jeg en mann? Er jeg enke? Er jeg en gammel never-been-married-virgin? Er jeg ensom? Har jeg mange venner (eller er alle døde? ÆÆÆ) Lever jeg i det hele tatt til jeg blir gammel?!

Psycko-katten er virkelig rar. Den ødelegger mange viktige ting! SNUFS.

Jeg får mest sannsynlig en leilighet på Laksevåg nå. Håper jeg da. Skal se på den i helgen. Blir kjekt... Jah :) Litt dyr, men skal prute litt, siden onkelen min er husverten (hehehhe).


Psycko-katten and me!

Jeg er forresten HELT KLAR for sommer og sol og syden og alt det der ^^ Jeg gledeeeeeeeeer meg sååååååååååånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar