torsdag 23. april 2009

Russetid!

Nå starter russetiden, og jeg har funnet ut hvilke russeknuter jeg SKAL ta, og hvilke jeg skal PRØVE å ta!

DISSE SKAL TAS:
- 24 timer uten å sove
- Dele ut russekort til barn på sykehus i edru tilstand
- Ha frivillig og sikker sex utendørs
- Kysse en politimann
- Ha sikker sex i løpet av russetiden, frivillig
- Kline med en frivillig russ av samme kjønn
- Putte en femmer i rumpesprekken til en med "rørlegger-sprekk" eller i kløften til noen med utringning
- Stå på et folksomt sted med en plakat der det står "jeg spleiser, dere beiser!" og ta 10 kr for å spleise to-og-to ukjente personer. Ikke lov å gi seg før det er samlet inn 50 kr.
- Gi blod til offentlig sykehus i edru tilstand
- Kjøpe en Happy Meal mens man kjører handlevogn (som leveres tilbake) gjennom Drive-In'en på McDonald's.
- For jenter: gå hånd-i-hånd med en annen russ av samme kjønn i en butikk og diskuter høylydt størrelsen på agurker, bananer, etc. Deretter kjøp det utvalgte produktet.
- Gå to-og-to inn på en bensinstasjon, kjøp kondomer, gå på toalettet og komme blide og fornøyde ut igjen etter 20-30 min senere (foran de som jobber på bensinstasjonen). Utføres med en russ av det motsatte kjønn.
- Be om faenskap i en møbelbutikk
- Putte to tamponger i munnviken og drikke pils
- Leie en Postmann PAt-film, å ta en shot hver gang han bom-girer
- Ikke-vold hele russetiden gjennom
- Spise frokost i en rundkjøring, edru
- Gå med fisk i bånd, snakke alvorlig med den, late som den er syk og spørre etter lege
- Bomme en røyk av en medruss som røyker og knekke den foran han/henne
- Bytur med oppblåsbar "date"
- Ha en seriøs samtale med en lyktestolpe i 10 min

DISSE SKAL PRØVES Å TAS:
- 72 timer uten å sove
- Være med på Innvielsen '09
- Polferden: gå på ski mens man handler på polet
- Dele en kasse 0,33-litere i en telefonboks med tre medruss, uten å tisse :D
- Betal for en times parkering i sentrum og oppta plassen med deg og en trehjulssykkel
- Minst 3 russ camper utenfor skolen en natt, sover i telt og spiser nødproviant laget med stormkjøkken
- Spandere is på en hel barnehageavdeling
- Rulle en tennisball med nesen gjennom en gågate
- Spise 6 bamsemums på 60 sekunder

Er veldig mange knuter jeg ikke kan ta, siden jeg ikke går på skolen. Dumt, men sånn er det bare. Blir ikke noe sølvdusk eller gulldusk på meg nei. Hahaha. Blir gøy uansett :)

3 kommentarer:

  1. Jeg får sølvdusk hvis jeg tar alle jeg tror jeg greier å ta! :D Men, eh, så var det å få dem til...

    Skal vi ta agurk-tingen sammen? ;)

    SvarSlett
  2. Haha, lykke til :D. Men jeg sjekket det med å gi blod når jeg var russ, du må ha vært edru i 2 uker før du gir blod tror jeg, så jeg ga opp hehe.

    Hva med å drikke en vin på under 20 minutt? Husker jeg og øystein tok den på under 10 minutter på dåpen, det var gøyt det hehe.

    Gleder meg til å komme hjem og være fake russ jeg og :D, eller blir vel bare på 16/17 mai hehe.

    SvarSlett
  3. Ikke sølvdusk ? ;P Det er jo lett da .. Mangler bare 4 knuter jeg ! 3 av dem tas i kveld ..

    Skal du ha sex med en annen russ ..? Håper det er kjæresten din eller noe .. Syns de sex-russeknutene er tragiske. Men er jo fint for de som er løse da.

    SvarSlett