onsdag 1. april 2009

Taken

Jeg var på kino i går. Gjett hvilken film jeg så?
"Taken" !
Det var en utrolig spennende film som handler om en jente som blir kidnappet av menneskehandlere mens hun er på ferie i Paris, og det gjør at faren hennes starter en intens jakt på å finne henne.
Anbefales sterkt! :)

Noen som liker den nye headeren min? Jeg har laget den selv, amatøren som jeg er ^^
Den hvite kjolen er kjøpt på Cubus for kr 399. Beltet er fra Gina Tricot - 149 kr.
Skal kjøpe den kjolen i svart også, tenkte jeg.

Jeg er på intens jakt etter leilighet. Nå får jeg kanskje en på Laksevåg (HÅPER STERKT AT DET GÅR I ORDEN) så da slipper jeg lete mer... er ufattelig lei av Finn Eiendom nå!!!


Slenger med et bilde av vakre Blake Lively! Noen andre enn meg som elsker denne jenta?!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar