lørdag 11. april 2009

Klage til Tide Buss, pluss litt minner!

Jeg er igrunn jævla forbanna på Tide Buss. Er ille nok at det kjøres søndagsruter på en nesten vanlig arbeidsdag (ihvertfall for butikkfolk), men at det ikke går nattbuss?!!! Hva skjer.... Kunne liksom tenkt meg en tur ut i morgen, men det blir umulig uten nattbuss. Gidder da ikke bruke masse penger på taxi. Og orker ikke få tak i folk å hente. NEI, DET BLIR TACO OG HJEMMEKOS! Ork, så kjedelig påsken er... Noen som er med på fjellet neste år???

Legger ut litt minner jeg... ^^


Dette bildet er tatt på Liatårnet i 2006, da jeg latet som jeg var russ 2007 :D


Bilde fra London. Dumt at disse skapningene er fjernet fra Madame Tussauds! Angående akkurat det stedet, SÅ ER DET VIRKELIG PÅ TIDE Å FÅ U2 DIT!


Syden...Rhodos 08... *SAVN*


Bad Taste Party i 2008! Syns vi var ganske kule jeg :D

OG TIL SLUUUUTT.... bildet som kommer på russekortet mitt:

Craazy ;)

Nå hopppppper jeg til køys.

4 kommentarer:

  1. Skal du ha det bildet på russekortet? KONGE :D

    SvarSlett
  2. SV: Det stod at den var fra www.brownsfashion.com :)

    SvarSlett
  3. Tide er ganske teit generelt sett, så hva annet kan man forvente?

    Gæh, ikke legg ut sånne minner, nå vil jeg tilbake til Nice. D:

    SvarSlett