onsdag 15. april 2009

Beautiful days!

Bilder fra Fløyen-tur!




Det er så FINT i Bergen nå som solen skinner! Vel, er jo alltid fint her da, men EKSTRA fint er det nå!

I dag har jeg vært i byen med mamma og pappa. Kjøpt meg to par nye sko, en cardigan og Frustrerte Fruer (eller FLUER, som jeg kaller dem) 1, 2, 3 og 4! Hihi. Den som betalte svidde av en del penger ja, men det var ikke meg!!! Moahaha! Skal ha en sånn byn-dag med mamma en gang i måneden, og det blir litt kjekt (tror jeg, ihvertfall siden det inkluderer at jeg får ting gratis...hoho)!

I morgen er det treningssenter og jobb for min del. Lurer på hva jeg skal ha til middag... Blir sikkert spaghetti... Eller taco (igjen). Nå skal jeg spise kiwi.

Liker du den nye headeren forresten? Paparazzi-bilder ;) Hehe.

Bye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar