onsdag 6. mai 2009

Pakking, høøøø?


ÆÆÆÆHHHH. Hele morgendagen må gå til pakking, for jeg har ikke begynt enda. Og jeg flytter på fredag! IIIIIIIKH! Gleder meg ^^ Kjøpte meg nytt tørkestativ igår (spennende saant?!) og det virket som det var mye bedre plass på og mye bedre "planløsnng" (Må nevne at det var et helt vanlig et da, men det bare virket bedre enn det som ble kjøpt på Ikea)...

Ellers da? Jo, hevelsen har gått liiitt ned på knærne, men det ser fortsatt ut som jeg har to kneskåler. Kjempegøy, hehe. xD

Fikk ny mobil i dag! Sony Ericsson C902! Men det nye simkortet virker ikke før 14.mai, så kan ikke bruke den før da ettersom den er knyttet til Netcom og jeg har Network Norway nå (som er noe reelt DRIT, by the way)
Well, well, here it is, my black baby:


Lalletid snart. Må bare vente på at vaskemaskinen blir ferdig så jeg kan henge opp klærne. Ikke lenge igjen nå.

Har dere noen planer for helgen? =)

2 kommentarer:

  1. Er det ikke normalt å ha to kneskåler da?
    Jeg har i allefall ikke hverken flere eller færre xD

    SvarSlett
  2. to kneskåler på hver fot da!!!!

    SvarSlett