lørdag 30. mai 2009

Dyremishandling


Jeg blir så ufattelig forbanna på dyremishandlere! For noen dager siden leste jeg en nyhet om en katt som hadde fått festet en potetgullpose over hodet. Folk er syke som kan gjøre noe sånt! Skjønner de ikke at dyr ikke er noe leketøy? At dyr har følelser, har smerteterskel, at de tenker og er ganske like med oss mennesker? Jeg blir helt lei meg jeg :(

Så leser jeg en ny nyhet i dag da. Om en hund som ble sparket i hjel på luftetur i Oslo av en gal mann som påstod at den hadde angrepet hans hunder. Uansett om den faktisk hadde angrepet hans hunder, HVA ER DET FOR EN DJEVELSK MÅTE Å REAGERE PÅ DA?!! Jeg blir så sur! (Les hele historien her)

Hva tenker dere om dette med dyremishandling?

3 kommentarer:

  1. Burde komme i fengsel alle som gjør det.

    SvarSlett
  2. burde råtne i helvete hele gjengen, og derfra bli mishandlet på alle måter som de mishandlet en hund!!!

    - Mona ^^

    SvarSlett
  3. Helt enig med dere. Forbanna syke jævler er de!

    SvarSlett