tirsdag 12. mai 2009

Ork

Jeg hater å bære tunge handleposer hjem! Tipper jeg hadde 10-15 kilo på hver hånd i dag (hehe). Jeg overlevde da, for jeg sitter jo her. Og som vanlig vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive om. Ser på Frustrerte Fruer nå da, og det er jo kjekt. Egentlig burde jeg jo fått alt på plass, men jeg venter med det til i morgen for da har jeg nemlig HELT FRI! Ork, eneste fridagen denne uken. Og neste uke blir MYE VERRE! Da skal jeg jobbe mandag, tirsdag, onsdag, fredag og lørdag! Blir et jævla slit :(

Jeg fikk lyst på rødvin nå. Tror jeg skal kjøpe meg en herlig flaske til fredagen. Aaah, skal på skumparty! GLEDER MEG! ^^ Hmm, nå fikk jeg lyst på sjokoladekake også. ÆÆÆÆÆH, jeg slutter nå.

Det har vært fint vær i dag, men det er ikke varmt, og det irriterer meg! Kunne ønske vinden stakk til Nederland eller noe.

Hva skal dere til helgen? :)

1 kommentar: