tirsdag 19. mai 2009

Klage litt..


Jeg er leeeeei. Dagene mine går bare i jobb jobb jobb! Og på jobben går det i ingenting! For det er ingenting å gjøre! Utenom å rydde og sånn da, men hvor gøy er det dag etter dag?! Jeg må jobbe HVER DAG denne uken, utenom torsdag (helligdag), og jeg begynner å kjenne meg veldig sliten!

Jeg skal forresten prøve å ta eksamen i sosialkunnskap på fredag. Så jeg skal sitte hele dagen frem til jobb i morgen og ØVE! Og på torsdag skal jeg gjøre det samme. Håper jeg klarer det! Men på to dager...... hvor sannsynlig er det? HAHAAA!

Jeg vil så mye for tiden!
Jeg vil shoppe (får jo aldri tid lenger, men egentlig er vel det bare positivt!)
Jeg vil bli brun (men ikke ta sol, vil ikke bli gammel og skrukkete før jeg trenger å bli det)
Jeg vil klare eksamen på fredag (og få god karakter og alt det der, så har jeg et fag mindre å tenke på..)
Jeg vil rydde leiligheten (men har ikke mye tid til det pga jobbing, og om kvelden er jeg altfor trøtt til å pakke opp alle de uåpnede kassene!)
Jeg vil ha mer penger! Means: jeg trenger en til jobb... som igjen means: jobbe mer... Men må man, så må man!

Gleder meg til neste uke. Da skal jeg bare jobbe mandag. DET BLIR HERLIG! Hvis alt går som planlagt da... Vet aldri med jobben :(

1 kommentar:

  1. Dakar, men eg tror du klarer deg=) Det gjør du alltid! Mye jobbing betyr jo mer penger, og det digger jo du^^

    SvarSlett