mandag 18. mai 2009

17.mai helga!

Wow, nå er det lenge siden jeg har blogget. Derfor skal jeg blogge litt nå.

Fredag 15.mai var det skumparty på Exodus, og det var sinnsykt gøy! Men fikk nok til slutt da vi nesten (helt seriøst) druknet i skum. Så da gikk vi klissvåt ut av lokalene, og tuslet mot bussen. KALDT!
Bilder:





Ja, det var den dagen.
Dagen etter, 16.mai, var det fest hos meg. Vi skulle være våken hele natten frem til 17.mai, men det gikk ikke så bra for min del, for jeg sov en time mellom halv fire og halv fem. (altså, jeg klarte ikke knuten, men jaja, hehe). I 5 tiden om morgenen stakk vi bort i en rundkjøring og spiste frokost, og tok bussen inn til sentrum halv syv. Der gikk vi i morgentoget, som var veldig kjedelig. Etterpå stakk jeg og Sindre hjem igjen for å legge oss til å sove litt. (Måtte ta taxi fordi den dumme bussen ikke kom!)
Våknet i ett-tida og begynte å rydde leiligheten. Helt utrolig så grisete det kan bli etter en fest! Spiste rømmegrøt med mamma og pappa i fem tiden. NAM! Etter det var jeg rett innom my brother's place, og fikk se lille søte niesen min, MARI, som såvidt har begynt å krype nå! Hun kom med DET store gliset da hun så meg. Søte lille ^^

Og sååååå var det avgårde til sentrum igjen. Skulle egentlig på tivoli, men det var så syyyykt masse folk, og jeg var egentlig ikke i tivoli-humør, så Sindre og jeg stakk tilbake til leiligheten og så på film. BLINDNESS. Merkelig film. Handlet om en epidemi som gjorde at folk mistet synet. Men grei nok den.
Rett etter filmen hørte vi kanoner utenfor vinduet (jeg trodde da det ihvertfall), men det var visst fyrverkeri. GJETT OM JEG HADDE FIN UTSIKT MOT DET DA!? Litt dårlig bilde siden det er tatt med mobilen.

Nå skal jeg en tur til byen og shoppe litt, for det har jeg ikke gjort på LEEENGE! Legger sikkert ut bilder senere om hva jeg har shoppet og sånn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar