mandag 4. mai 2009

Betennelse her og der

På tide å blogge igjen! Det har skjedd så mye denne helgen at jeg rett og slett ikke har fått tid. På lørdag bestemte vi oss for å ta en russeknute; Alexandra, Sindre og jeg skulle krype fra Fløien til Den Blå Steinen! Det viste seg å være lettere sagt enn gjort, for det var et skikkelig mareritt. Vi begynte med knebeskyttere på, men disse tok jeg av halvveis, da jeg erfarte at det var verre å gå med de på enn uten! Jeg prøvde å tenke positive tanker da vi krøp bortover fortauene, forbi alle utestedene og alle folkene, og prøvde å ikke tenke på smerten (som ble verre og verre). Litt morsomt var det da, for mange folk (spesielt japanere) stoppet opp og tok bilder av oss! xD

Da vi var nesten kommet over Torgallmenningen, kunne jeg se den Blå Steinen. Da var det bare å sprinte-krype bort til den, og kysse den kjærlig! GJETT OM JEG VAR GLAD! Og jeg kom først i mål, selv om jeg var tregest på selve reisen. Haha.

Men ja, nå ser ikke knærne mine ut. De er opphovnet og røde og blåveisete og stygge. Og det samme gjelder ene håndleddet mitt. Dette er noe som aldri skal gjentas.

Slik så det ene kneet mitt ut dagen etter krypingen:

Jaja, resten av lørdagskvelden gikk vekk til bytur med en oppblåsbar dukke (kjære Anna), drikking og bytur på Sjøboden og Burger King(uten Anna). Alexandra ble etter kort tid veldig beruset, og det var veldig artig! Mange mange bilder ble tatt av Alex og meg den kvelden, på Burger King, haha.
Slenger med et av dem:

1 kommentar: