tirsdag 26. mai 2009

Dreams may come true..

Igår tenkte jeg å være litt barnslig, så jeg lånte med meg noen filmer hjem fra jobb, blant annet Hannah Montana og Camp Rock. Jeg har aldri sett på Hannah Montana før, og det skulle jeg aldri ha gjort. Jeg har seriøst ALDRI sett verre skvip enn det der. Hva får unger til å se på det? Jeg blir helt uggen inni meg når jeg tenker på det. Æsj.
Og når det gjelder Camp Rock, så var det faktisk en koselig film. Barnslig selvsagt, men koselig!

I kveld skal jeg se Beverly Hills Chihuahua! :) Håper den er morsom!

Har vært å litt rundt omkring på nettbutikken til H&M!
Drømmedrømme....

Nydelige sko! :D

Dette SKAL jeg ha!

Dette og!

Og dette....

Og denne.... hihi...



Nå skal jeg til Åsane på shopping. Tuuudeluuh!

4 kommentarer:

  1. Til Åsane, faktisk. Hvorfor Åsane?

    Jeg vil også ha de skoene! :D

    SvarSlett
  2. Åsane fordi det er der Gina Tricot er! (som er min favorittbutikk^^)

    SvarSlett
  3. hei. bare lurte på hvor du kjøpte det magekjede? det var utrolig fint. og hvor mye det kostet hvis du husker:)?
    hvis du har tid og mulighet kan du ikke sende meg en mail på det, på: linnhagen89@hotmail.com
    Mvh

    SvarSlett