onsdag 18. mars 2009

Vanessa er en fattig mikroskoplus..

Nå er jeg en fattiglus.
Fikk to hentelapper i posten i går, som jeg må betale i dag.
Blir på over 2000 kr. FATTIIIIG!!!
Kjøpt for 1390 kr hos Ellos, og 844 kr fra H&M.

Nå biter psycko-katten meg i rumpen (han ligger nemlig rett bak meg på stolen), og det gjør litt kile-vondt! Liker den katten mye bedre nå, selv om han er den største tullekoppen.
Til Isabelle: Du må kjøpe kattesand, for det gjorde jeg sist gang ;) Moaahaha.

Til helgen drar jeg til Oslo. Landsmøte i UMN. Det blir sikkert kjekt. Er så mange koselige folk ^^ Gleder meg (selv om vi må sove i sovepose i et klasserom på en skole, blæh).

I DAG SKAL JEG KJØPE SYKKEL! DET TEITE HOROSKOPET SKAL IKKE FÅ STOPPE MEG!!!

Jeg vil bli sånn blond som dette:

Kate Winslet er PEN!

4 kommentarer:

  1. Hva skal jeg prioritere denne gangen, du som har svar på sånt... Kattesand, eller husleien? Får ikke råd til begge.

    SvarSlett
  2. Vel, jeg har null penger frem til jeg får lønning siste dagen i mnd, så da må stakkars pusen tisse i gammel tiss. :(

    SvarSlett