søndag 15. mars 2009

Blond, U2 og Coldplay

Jeg tenker på å bli blond igjen, men skikkelig blond denne gangen. Ikke oransje-gul. Frisør next! :)

Jeg skal forresten på U2 KONSERT I GØTEBORG I SOMMER!!!
<3
Jeg gleder meg grenseløst!

Looking forward to hear your voice live again, Bono!

Jeg syns forresten the nye albummet til U2 "No Line on the Horizon" er veldig bra, et av deres beste. Favorittsangene mine er "No line on the horizon", "Magnificent" og "White as snow". Men uansett hvor mye jeg elsker U2, så må jeg si meg litt skuffet over "Get on your boots", den ble for vertigo, som egentlig er greit nok, men ikke for at det skulle bli "hoved-singelen" på cden.

Skal DU på U2 konsert til sommeren? :)

Forresten så skal jeg på Coldplay konsert og, her i Bergen.
Blir en knaselig sommer. ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar