fredag 6. mars 2009

Ny blogg, "alenemor" og matvaner

Denne bloggen skal bli mye bedre enn den , I promise you. Og jeg håper virkelig det selv. Jeg skal ihvertfall prøve hardt!

Akkurat nå sitter jeg i leiligheten med psycko-katten løpende rundt meg. Den katten er seriøst ikke god i hodet. Når den løper så klarer den ikke stoppe, og løper rett i sofaen/veggen/kasser/whatever. Kraftig hjernerystelse? Å ja! Dessuten har den ikke lært seg at den ikke får gå på bordet. Jeg kaster den ned hver gang den er der, og sier "FYYY!", men den gir seg ikke. Jeg er så jævla lei. Det er jo akkurat som å oppdra en liten ufordragelig unge! Skal kjøpe meg en sprayflaske nå og sprute vann på den hver gang den gjør noe galt. For den liker ikke vann. HAH!

Har nettopp gomlet i meg en kylling og det var virkelig ikke så godt som jeg ville ha det til. Ble rett og slett kvalm. Har ikke spist så mye i det siste. Det går liksom i frokost og middag. 2 måltid for dagen blir lite, spesielt når måltidene ikke er noe særlig store heller... Jeg er bare ikke sulten. Spiser for å spise liksom. Ikke er jeg snopesyk heller, og DET er et godt tegn. Happy!

3 kommentarer:

  1. Ta katta etter halen eller nakkeskinnet. Det funker veldig bra og det skader dem ikke stort heller, i hvert fall ikke å ta dem etter nakkeskinnet.

    SvarSlett
  2. det hjelper ikke...jeg tar den etter nakkeskinnet hele tiden og nesten kaster den vekk.. men den gir seg ikke, forbanna drittkatten! ARGH!!!!!!! kanskje halen funker bedre...*ondskapsfull latter*

    SvarSlett
  3. Hold den i halen en stund. Da begynner det kanskje å synke inn etter hvert. Sånt vi gjorde med Streken, visstnok.

    SvarSlett