onsdag 11. mars 2009

Pakker i poooosten og litt sånn

Jeg har fått 3 pakker i posten i dag.
Den første var fra H&M. Der fikk jeg en svart fleece-jakke pluss litt sminke.
Den andre var fra GoJane. Der fikk jeg to kjoler, 2 cardigans og en jakke. Anbefaler ALLE til å ta turen innåå gojane.com forresten. Der er det ufattelig kule klær! Elsker den nettsiden. Billig og fint. Og de sender til NORGE :D Jeg fikk pakken min på under en uke, helt vanvittig med tanke på at de ble sendt fra USA.
Den tredje pakken min var fra GINA TRICOT! Kjole pluss et svart skjørt fikk jeg derfra.
Aaah, noen som elsker klær? ^^

Her er et bilde av yndlingsskoene mine.
De er nettopp kjøpt hos Din Sko for 349 NOK.
Wooooow, gleder meg til å ta de i bruk!

Hva syns du?

Nå er jeg fattig frem til i morgen, og jeg venter mange flere pakker i posten.

Skal forresten kjøpe meg ny sykkel. For nå skal jeg begynne å sykle masse og trene på den måten. Litt billigere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar