mandag 16. mars 2009

Horoskop


Det er ikke ofte jeg leser horoskop, men i dag gjorde jeg nå det, og det meste stemte GANSKE BRA!

Bare les her...

Vannmannen:
Det lønner seg å vente med å kjøpe bil eller sykkel, ifølge ustabile Venus. En nabo forsøker å få deg til sengs. Ikke hopp til køys, før du er sikker på at du lander med begge bena trygt på bakken. Hyperaktive Mars sørger for at du har lyst til å shoppe. Sett tæring etter næring. Lommeboken er slunken. Fullmånen belyser ditt sexliv og en elsker forlater deg. Bli ikke forbauset om din neste flamme blir en meget skikkelig type.

Tja, jeg vurderer jo å kjøpe meg sykkel! OG DET SKAL JEG OGSÅ! Jeg skal begynne å sykle masse, dermed BASTA. :)
Og hvis naboen prøver seg, så skal jeg sage av han ballene.
Shopping har jeg alltid lyst til ^^
Og en elsker forlater meg ja... hmmm, kan sikkert stemme, men det bryr meg ikke stort. Moahaha.
Lurer på hvem min neste flamme blir...

HMMM! ^^

Mamma ble forresten sendt til sykehuset i dag, og det var ikke særlig koselig. Hun hadde fått hukommelsestap, husket ingenting fra helgen eller noe. Det ble mest sannsynlig forårsaket av stress. Så i dag har hun tatt masse tester, og hun skal opp igjen i morgen og ta enda flere. (hun var sta nok til å nekte å overnatte der, hehe). Hun er bedre nå, og det er jeg glad for :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar