søndag 8. mars 2009

Julebordkos

Jeg har funnet noe som funker på psycko-katten! Hver gang den gjør noe jeg ikke liker, så blåser jeg på den - KRAFTIG! Og da bare løper den vekk og plager meg ikke mer. Aaah, lykkelig ^^ Og nå ligger den som en slappfisk i sofaen rett ved siden av meg. Så nå er den litt søt. :)

Det var supergøy på julebordet i går. Vi spiste på Big Horn Steakhouse. Indrefilet ^^ Til og med ELISABETH likte det og hun pleier ikke like biff! Det var koselig. Vi hadde verdens beste servitør - kunne ikke fått bedre service! Maten var fantastisk. Jeg anbefaler BIG HORN STEAKHOUSE på det sterkeste! Prisene er litt stive ja, men det er verdt det. Lover deg :)

Vi satt på Big Horn i over tre timer, og skulle ut på byen rundt midnatt. Først gikk vi på Sjøboden, men gutta kom seg ikke inn (deriblant sjefen - haha). Så vi måtte gå et annet sted, men hvor mange steder er det å velge når jeg bare er 19? Fuck my age. Prøvde å komme oss inn på Sachen, og selv om jeg hadde en fin plan klar for å komme inn, så funket det ikke. Hjelper ikke at jeg har vært gift med sjefen i 5 år liksom. Hmm. Så det ble Fotballpuben (hater det stedet, utenom karaokekveldene).
Men det var koselig da.
Etterpå var det avgårde til nattbussen, og da traff jeg på en bekjent.
FOR EN KVEEELD/NATT!!!

Gikk med en fin mørke-rosa kjole fra Gina Tricot i går. Den er helt nydelig! Legger ut bilde en annen dag, for jeg trenger kabel til kameraet mitt, som jeg ikke finner. Må kjøpe ny.

Se den søtingen da:

1 kommentar: