søndag 7. juni 2009

Torgdag i Bergen!

Igår var jeg i byen HELE DAGEN på torgdagen! Det var utrolig koselig. Sindre og faren (pluss noen av hans kompiser) kjørte båt helt fra Øygarden til Fisketorget. De brukte 3,5 time. Jeg møtte de i byen i 11-tiden. Vi spiste pølse og rømmegrøt, og satt i båten en god stund. Selvfølgelig måtte den lille båten deres være en av de ytterste, og vi måtte gå over 5-6 båter for å komme ut til den! Gjett om jeg var redd? xD

Sindre og jeg "i farta". Hehehe...

Bilde av en haug med glade folk som festet i båter ved Fisketorget! :D

Måtte bare ta bilde av de kule krepsene...

Og de kule krabbene :D


Så spiste vi på Egon. Baconsurret indrefilet. DET ER SÅ GODT!!! Anbefales!

På kvelden var det kino. Ble en liten gjeng. Sindre, meg, Øystein, Siril og Marie. Men det var gøy. Freaky film; Terminator Salvation. Den var helt grei, men hadde litt høyere forventninger, tror jeg... Så ble litt skuffet. =)

Nå er det akkurat en måned til jeg drar til Bulgaria! Jeg gleder meg så sykt! Har begynt å ta Betakaroten-kapsler. De skal gjøre at du blir fortere brun mens du er i solen, og at du holder på brunfargen lengre. Håper de virker! ^^ Skal ta litt sol før jeg drar, sånn at jeg blir forberedt! :D

1 kommentar:

  1. hei. du har ikke tilfeldigvis bilder av en snekke til venstre for den helt til venstre på bilde? der satt jeg og noen kompiser, hadde vært konge om du hadde hatt det :)
    epost: danielfostervold@hotmail.com

    SvarSlett