tirsdag 16. juni 2009

Problemer for både meg og humler


Igår skjedde det noe irriterende merkelig. Sindre og jeg gjorde oss klar til å stikke til bussen fordi jeg skulle på jobb. Han var litt treg, så jeg bestemte meg for å gå litt før han. Jeg var på vei ned trappene da jeg kjente etter om jeg hadde nøklene mine, OG DET HADDE JEG IKKE!!!! IIIIK! Jeg sparket av meg skoene (fant ut at det var bedre å løpe uten) og løp som en tornado opp trappene igjen. Da jeg kom til døren skrek jeg inn i gangen: "IKKE LUKK DØREN!!!" Men Sindre var på vei ned trappene, og dermed falt jeg sammen ved siden av ytterdøren. Jeg har klikklås på døren, så den låser seg av seg selv. Nøklene mine ligger altså inne i leiligheten min, jeg har ingen reservenøkler, det har ikke husverten heller, og det koster flere tusen for å få låsesmed. Men låsesmeden kommer senere i dag da. Heldigvis. Argh, hvorfor lukket jeg vinduet på soverommet?!!!

Var nede på Vestkanten en stund i dag. Kjøpte meg litt undertøy, wiiih. Rosa faktisk! ^^ Da jeg var på vei opp igjen til huset til mine foreldre, så jeg en fugl med noe i nebbet. Det var en humle! Humlen prøvde febrilsk å fly vekk, og da den endelig klarte det fløy fuglen etter den og fanget den igjen. Så fløy den inn i noen busker. Humlemiddag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar