mandag 8. juni 2009

Heartbreak

Det er mange år siden jeg har følt det slik jeg gjør nå, og jeg liker det ikke. Jeg hater det faktisk. Det er en følelse så forferdelig at den kutter deg opp innvendig, og vrir om på alt av både innvoller og tanker. Hva snakker jeg om? Heartache, selvfølgelig. Kjærlighetssorg. Hva gjør man da liksom? Uansett hvor mange tips jeg leser, så er det ingen som funker. For det beste tipset er å ikke være med personen, men det er veldig vanskelig når den personen vil være venner, gode venner. Det vil ikke jeg, det klarer jeg ikke. Virkelig ikke.

Jeg trodde ikke noe særlig på karma før nå, men nå vet jeg at det virkelig fungerer på den måten. Jeg slo først opp med han, og nå "slår han opp" med meg... Og alt foregår på akkurat samme måten som jeg gjorde det... Alt er min feil, jeg skulle aldri slått opp, jeg skulle aldri gjort det jeg gjorde... jeg angrer som et helvete.

Men det er for sent...

Jeg hater at jeg elsker deg akkurat nå :(

1 kommentar: