tirsdag 23. juni 2009

Nøfff

Jeg misunner alle dem som er på Hovefestivalen. Jeg vil også! Nå sitter jeg her og surmuler for meg selv mens jeg tenker på hvor gøy de har det der... Argghhh. Jajaaa, jeg skal til Bulgaria snart da! Ikke lenge igjen nå. Begynner å glede meg veldig! Sol og vaaarme - heeeeeerliiiiig!

Tenkte jeg skulle servere litt rare fakta til dere jeg (som dere kanskje ikke vet fra før):

Høyrehendte mennesker lever i gjennomsnitt 9 år lengre enn venstrehendte. (Uflaks for meg det...)

En kakkerlakk vil leve i 9 dager uten hodet sitt før den sulter i hjel. (ÆSSSJ)

Coca Cola hadde vært grønn om det ikke hadde vært tilsatt kunstig farge. (Uffda, slutter å drikke brus jeg...)

Du forbrenner 150 kalorier i timen ved å dunke hodet i en vegg. (Ny treningsmetode kanskje?!)


Nå nærmer det seg lalletid for meg.
På St.Hansaften skal det brennes bål!

1 kommentar:

  1. Omg! *dunke hodet i veggen*
    ... au.

    Grønn brus er ikke så ille. Det er jo brus i diverse grønnfarger rundt omkring her i verden! Husker du den blå brusen som gjorde tungen blå? :D

    SvarSlett