torsdag 16. juli 2009

Jeg har mistet "den rette"!!!

Her er 10 tegn på at du har funnet den rette!
1. Han husker de små tingene
2. Han forteller deg hvorfor han ikke aksepterer utroskap
3. Han er hjemmekjær
4. Han får deg til å le
5. Han slipper alt han har i hendene når du trenger ham
6. Han gir deg orgasmer - i serier
7. Han er sterk og beskyttende
8. Han er ærlig - selv om det gjør vondt
9. Han foretrekker å være sammen med deg
10. Han er alltid (ihvertfall som oftest) på din side.

Les mer utfylt HER.

Jeg har funnet den rette, men han vil ikke ha meg, og det er min egen feil. Hvor dum går det an å bli?!

SP: Har du funnet den rette?

2 kommentarer:

  1. Jeg er litt småuenig med den artikkelen (den virker litt vel idealistisk noen steder og sånt), men jaja.

    Nei, har ikke funnet den rette. D: Big surprise...

    SvarSlett
  2. De tegnene/hele artikkelen, var teit! Jeg lever fortsatt i den tro at alt som har med kjærlighet og forhold å gjøre, er jævla individuelt. Artikkelen beskriver hvordan noen kvinner kanskje ønsker at den perfekte mann skal være, men ingen er sånn, og han kan være den rette selv om han ikke husker de små tingene eller heller vil være sammen med vennene sine fra tid til annen. Det blir så dumt å lage sånne "oppskrifter", synes jeg.

    Angående om jeg har funnet "den rette", er jo ikke det så lett å vite, men han er himla fin, i alle fall!

    SvarSlett